wtorek, 23 grudnia 2014

Książka inna niż wszystkie

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję książki Nicholasa Sparks'a "Dla ciebie wszystko". Nie dawno powstał także film na jej podstawie, gdy tylko go obejrzę, zamieszczę recenzję porównawczą filmu do książki.
Zazwyczaj powieści Nicholasa Sparks'a czytam powoli. Nie ma w nich napięcia typowego dla innych gatunków. Natomiast książka "Dla ciebie wszystko" jest kompletnie inna.
Gdy kończyłam czytać jedną stronę, nie mogłam doczekać się kolejnej. Do samego końca, oczekiwałam w napięciu, co się stanie. Przy tej książce, chciało mi się jednocześnie śmiać i płakać. Ogólnie bardzo, ale to bardzo mi się podobała.Kolejne rozdziały skupiały się na jednym z bohaterów, nie tylko dwójki tych głównych. Na ich uczuciach, wspomnieniach. Mimo, że ta powieść należy do gatunku romansów, nie zabrakło w niej kilku krwawych scen, rodem z horrorów. Dwójka głównych bohaterów ciągle musi podejmować trudne decyzje, a później mierzyć się z ich konsekwencjami. Nie brak też gdybania, co by było gdyby... Bardzo podobały mi się wspomnienia bohaterów, które dodawały uroku i nuty tajemniczości do powieści. Do tego wszystkiego dodajmy jeszcze wartką akcję i ciekawą fabułę, a mamy gotową genialną książkę.Gorąco polecam!
Zachęcam Was do odwiedzenia mojej biblioteczki: http://lubimyczytac.pl/profil/159061/zyzia111. Jeśli macie tam swoje konto, to wysyłajcie zaproszenia.
Pamiętajcie też o komentowaniu. Czekam na Wasze komentarze z niecierpliwością.
Do usłyszenia!


P.S. To najładniejsza okładka jaką udało mi się znaleźć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz