środa, 15 kwietnia 2015

Środy z muzyką

Wiem, że na wielu blogach są ściśle ustalone schematy, dotyczące dodawania postów. Jednego dnia dodają recenzję, drugiego plany, a trzeciego podsumowania, itd. Ja osobiście nie lubię schematów. Schematyczne książki są nudne, schematyczne filmy wyłączamy po kilku minutach, a schematyczni ludzie są mało interesującym towarzystwem. Mimo wszystko chciałabym Wam zaproponować jeden stały dział, który będzie się powiał w każdą trzecią środę miesiąca.
Jak pewnie zauważyliście, w końcu, udało mi się zrobić playlistę do bloga. Jest tam 10 tytułów, które będę zmieniała właśnie w "Środy z muzyką". Jeśli się to Wam spodoba, może będę to robiła częściej.
Wracając do głównego tematu, prezentuję Wam dzisiaj 10 tytułów piosenek, które mnie inspirują.
Oczywiście nie jest tak, że wszystkie są odpowiednie do każdej czynności czy humoru. Ja, podejrzewam, że jak wiele innych osób, słucham muzyki zależnie od nastroju. Dzisiejsza playlista została dodana przeze mnie w dosyć dobrym humorze z odrobiną zmęczenia. Za miesiąc będzie całkowicie coś innego.
Postaram się też, żeby to nie były piosenki głównie jednego wykonawcy, czy jednego gatunku lub języku.
A więc, oto i ona! (Nie sugerujcie się kolejnością, nie ma dla mnie znaczenia.)

  1. Imagine Dragons "Warriors, czyli piosenka, o której już Wam wspominałam. Mogę jej słuchać bez końca! Tutaj możecie przeczytać całego posta o niej.
  2. Taylor Swift "Blank Space" to piosenka dosyć nowa. Jak dla mnie jest po prostu genialna. Świetne słowa, melodia wpadająca w uch i dynamika oraz ciekawy teledysk. Czegóż chcieć więcej?
  3. Zedd "Find you", jakiś czas temu miałam fazę, kiedy słuchałam tylko tej jednej piosenki. Jeszcze mi się nie znudziła, ale teraz słucham jej w granicach normy.
  4. Olly Murs "Dear darlin'", czyli kolejna angielska piosenka z mojej playlisty, ale nie martwcie się, będą jeszcze i polskie.
  5. "Magiczny miecz: Znam drogę swą" to utwór z bajki mojego dzieciństwa. Oglądałam ją tyle razy, że nauczyłam się wszystkich piosenek na pamięć. Polecam ją Wam gorąco! Piosenka jest mądra i pouczająca, ale mimo wszystko miło się jej słucha.
  6. Imagine Dragons - "Radioactive", kolejna piosenka tej samej grupy. Obecnie to oni dominują na mojej playliście.
  7. Marek Grechuta - "Nie dokazuj", klasyk znany chyba każdemu. Zabawny tekst i melodia, która zmienia się wraz z upływem czasu. Nie uważajcie, że starsze polskie piosenki są beznadziejne, dlatego że wszyscy tak mówią.
  8. "Kraina lodu: Mam tę moc", czyli następna piosenka z bajki dla dzieci. Bardzo fajnej bajki, dodam.
  9. Ed Sheeran - "Thinking out loud" ukazuje prawdę o miłości. Bardzo ją lubię.
  10. "Piraci z Karaibów: He's a pirate" to utwór, który występuje w każdej części filmu. Grany przez orkiestrę jest po prostu niesamowity.
To już wszystkie tytuły na ten miesiąc.
Jeszcze tyko cytat i dobranoc.
"Pokój bez książek to jak ciało bez duszy."

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz