czwartek, 23 kwietnia 2015

Światowy Dzień Książki!!!

Nie wiem, czy wiecie, ale dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Książki!
Z tej okazji chciałabym Wam życzyć wielu książek w Waszych biblioteczkach oraz tych wielu przeczytanych.
Właśnie dzisiaj z okazji tego dnia, w większości księgarń w Polsce są dosyć duże promocje! Zachęcam Was do kupowania książek, ponieważ nie będzie tak tanio przez długi czas.
Ja kupiłam dzisiaj tylko 3 książki :( Niestety, nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiadających mi tytułów. Pocieszam się myślą, że na mojej półce stoi jeszcze 18 śliczniutkich, nieprzeczytanych pozycji.
To zdjęcie mojej biblioteczki zrobione ponad rok temu :D
Zmieniając temat, jutro możecie się spodziewać recenzji filmu "The DUFF", ponieważ jutro wybieram się na niego do kina. Planuję jeszcze nagrać kilka filmików z moją grą na pianinie oraz...napisać kolejną część opowiadania o Klarze.
Oczywiście nie wszystko na raz. Na pierwszy ogień idzie recenzja, a dopiero później (najprawdopodobniej w weekend) pojawi się opowiadanie.
Nie wiem jak Wy, ale gdy ja mam dużo książek do przeczytania na półce, nigdy nie wiem od której zacząć. Tak więc postanowiłam, że będę losowała tytuł książki i tą konkretną pozycję będę czytała. Zacznę już jutro. Powiem Wam, jak mi poszło i co teraz będę czytać.
Już w następnym tygodniu koniec miesiąca, w związku z tym, mam zamiar zrobić krótkie, czytelnicze podsumowanie miesiąca. Co Wy na to?
To już wszystko na dzisiaj. Wiem, że to nie był jakiś konkretny post, ale obiecuję, że kolejne będą bardziej okazałe.
Z okazji dzisiejszego święta, mam dla Was bardzo dłuuugi cytat.
"Większość ludzi chodzi do księgarni, nie bardzo wiedząc, co chcą kupić. Książki stoją na półkach i w jakiś magiczny sposób podpowiadają, że to właśnie je trzeba zabrać do domu. Odpowiednia osoba, dla właściwej książki. Tak jakby wiedziały, czyjego życia częścią powinny się stać, jak mogą je zmienić, nauczyć kogoś czegoś, wywołać uśmiech na twarzy we właściwym momencie."
Cecelia Ahern

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz