wtorek, 7 kwietnia 2015

WIELKI stos!



Witajcie!
Jak tam samopoczucie dzisiejszego poranka? Ja mam dzisiaj wolne, więc czuję się świetnie!
To co widzicie na zdjęciu wyżej, to książki, które czekają na swoją kolej, na mojej półce w pokoju. Trochę się ich uzbierało, więc sporo czasu minie, zanim to wszystko przeczytam. Tym razem jest to głównie fantastyka z małą domieszką romansów. Jeśli chcecie porównać sobie moją poprzednią "kupkę" to zamieszczam tu link. Jak możecie zauważyć dwa tytuły pozostały nieprzeczytane, ale przez to są dosyć wysoko na mojej liście priorytetów.
Prezentuję Wam moje książeczki:


  • "Trzepotanie jego skrzydeł" Paul Hoffman - to ostatni tom trylogii "Lewa Ręka Boga", która opowiada o losach Thomas'a Cale'a, chłopca wychowanego w zakonie Powieszonego Odkupiciela, który ma władzę by zmieść ludzkość z powierzchni Ziemi lub ją uratować. Co wybierze będzie zależało od tego, kogo pozna podczas swojej ciężkiej wędrówki i jak ci ludzie wpłyną na jego życie. Moją opinię (zyzia111) oraz pełny opis pierwszego tomu znajdziecie tutaj.
  • "Opal" Jennifer L. Armentrout - to trzeci tom serii "Lux", która ukazuje losy Katy, która, wraz z matką, przeprowadza się do Zachodniej Wirginii. Jej nowymi sąsiadami okazują się być bliźniaki: Dee i Daemon, tajemnicze i piękne osoby, które w żaden sposób nie są takie, jak ludzie. Przez nich Katy dostaje się w sam środek niebezpiecznych walk i tylko trzymając się z bliźniakami, ma szansę wyjść z tego cała. opis pierwszej części
  • "Płonący stos: Kamienne skrzydło. Naszyjnik wody" Cate Tiernan - drugi tom powieści o losach dwóch bliźniaczek rozdzielonych po narodzinach, które przez przypadek trafiają do tej samej szkoły. Jedna była wychowywana przez babcię, która od najmłodszych lat szkoliła swoją wnuczkę w tajnikach magii, a druga przez ojca, który nie miał pojęcia, że jego córka jest czarownicą. Na dodatek, ktoś próbuje zabić obydwie bliźniaczki. Czy odkryją kto za tym wszystkim stoi? Jeśli chcecie poznać losy bliźniaczek, zachęcam Was do przeczytania pierwszego tomu "Płonący stos: Kielich wiatru. Krąg popiołów".
  • "Jeden dzień" David Nicholls - to powieść, która wzruszyła miliony ludzi na całym świecie. Pokazuje losy dwójki najlepszych przyjaciół: Emmy i Dex'a, tego samego dnia każdego roku. To opowieść o potędze miłości i przyjaźni oraz o kruchości ludzkiego życia. opis
  • "Dożywocie" Marta Kisiel - to pozycja, która wpadła w moje ręce, zawsze spragnione książek, przez przypadek. Mianowicie, byłam w odwiedzinach u rodziny i wujek pyta się mnie, czy czytałam tą książkę. Ja odpowiadam, że nie, na to on wciska mi książkę do ręki i mówi, że mogę ją od niego pożyczyć. Jak tu odmówić książki? opis
  • "Gwiazd naszych wina" John Green - to tytuł, o którym słyszał prawie każdy. Po ekranizacji, która miała miejsce 6 czerwca 2014 roku, książka zaczęła sprzedawać się w milionach egzemplarzy. To historia Hazel, która choruje na raka płuc. Jej rodzice namawiają ją do wstąpienia do grupy wsparcia dla osób chorych na raka. Właśnie tam poznaje Augustusa, który sam był chory. Punkt zwrotny następuje w momencie, kiedy choroba się pogarsza, i to nie tylko u jednego bohatera. opis
  • "Tunele: Głębiej" Roderick Gordon, Brian Williams - drugi tom serii "Tunele", która opowiada o chłopcu imieniem Will, który uwielbia kopać tunele. Dzieli tą pasję ze swoim ojcem, który pewnego dnia znika w tajemniczych okolicznościach. Will wyrusza w niebezpieczną wyprawę, aby go ocalić, podczas której dowie się więcej o sobie i swoim pochodzeniu, niż mógłby przypuszczać. opis pierwszego tomu
  • "Losing Hope" Collen Hoover - następny drugi tom, tym razem romansu z domieszką dramatu, która opowiada o losach Sky. Pewnego dnia dziewczyna poznaje tajemniczego chłopaka, którego wszyscy się boją, a który wie więcej o dziewczynie, niż ona sama. To historia, która wzrusza i pokazuje ciąg wydarzeń, który mógł zdarzyć się naprawdę. opis
  • "Magia Złota" Tamora Pierce - kolejny drugi tom, serii "Kroniki Tortallu". Dosyć ciekawie napisana, w formie pamiętnika, którego autorka jest na bakier z ortografią. Fantasy, chociaż dość niezwykłe. opis
  • "Zbuntowani" C. J. Daughtery - czwarty tom kryminalnej serii dla młodzieży. Opowiada o losach Allie, która trafia do elitarnej, prywatnej szkoły dla najbogatszych rodzin. Co ona tam robi? Bardzo ciekawa i trzymająca w napięciu seria. opis
  • "New moon" Stephenie Meyer - chyba każdy wie co ta za książka. opis
  • "Życie na wieczność" Yvonne Woon - drugi tom książki "Piękni i martwi". opis
  • "Legendy Świata Wynurzonego" Licia Troisi - nowa seria autorki "Dziedziczka smoka", typowe fantasy. opis
  • "Miłość bez końca" Scott Spencer - książka, która zaciekawiła mnie swoją okładką. opis
  • "Buntownik" Jay Crownover - dosyć ciekawy opis.
  • "Esclipse" Stephenie Meyer
  • "Breaking down" Stephenie Meyer
  • "Królowa Tearlingu" Erika Johansen - dostałam ją w prezencie, piękna okładka i ciekawy opis. Chętnie przeczytam.
To by było na tyle. Resztę rzeczy, które Wam wczoraj obiecałam, dodam po południu.
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz