wtorek, 5 maja 2015

Czytaj i płacz

Witajcie!
Wiem, że pewnie macie już przesyt recenzji, ale jakoś się tak złożyło, że w zeszłym miesiącu przeczytałam sporo książek. Do tej listy mogę, już, dodać książkę "Gwiazd naszych wina".
Ta powieść została napisana przez Johna Green'a.
O tej książce jest głośno już od dłuższego czasu, więc postanowiłam, że muszę ją przeczytać , aby móc wyrazić o niej swoje zdanie.
Kilka dni po skończeniu tej książki, wciąż mam książkowego kaca.

Mogę powiedzieć jedynie tyle, że bardzo mnie poruszyła i wylałam przy niej morze łez.
Sama fabuła była mi znana, ponieważ obejrzałam już wcześniej film. Mimo wszystko bardzo mi się podobała, chociaż, mówiąc szczerze, oczekiwałam, że będzie trochę lepsza.
Polecam wszystkim przeczytanie tej głębokiej pozycji.

Coraz większymi krokami zbliżają się wakacje, więc liczę na jeszcze więcej przeczytanych książek i obejrzanych filmów.


"Nie ma książek moralnych i niemoralnych. Są książki napisane dobrze lub źle."
Oscar Wilde

Do usłyszenia!

P. S. W kwietniu przeczytałam 8


książek. A wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz