poniedziałek, 29 czerwca 2015

Dobrze zapowiadające się wakacje

Dzisiaj udało mi się napisać post trochę wcześniej!
Muszę Wam powiedzieć, że mój dzisiejszy dzień był bardzo pracowity. Odwiedziłam 4 księgarnie oraz bibliotekę i mogę się pochwalić dwoma nowymi książkami. Oraz jeszcze jedną, o której zapomniałam wczoraj, a którą dostałam od wychowawczyni na zakończenie roku.


Książki niekoniecznie planowane, ale były na przecenie, więc nie mogłam się oprzeć!
Obiecuję też, że jutro możecie liczyć na nową recenzję. Idę z młodszą siostrą do kina na "Minionki", ale szczerze to nie wiem czego się spodziewać.

Nie bardzo widać, ale to "Cień wiatru", tylko po angielsku :)

Chciałabym się Wam pochwalić. Dzisiaj skończyłam czytać "Następczynię" i jestem pod WIELKIM wrażeniem. Do końca tygodnia napiszę recenzję trylogii "Selekcja", opowiadań i właśnie "Następczyni" w jednym poście.
Na dodatek, na poważnie wzięłam się za czytanie książki, którą pożyczyłam od koleżanki pt.:"Powód by oddychać". Przeczytałam niewiele ponad 100 stron, a i tak bardzo mi się podoba. Jest wciągająca, ale rozdziały są ciut przydługie.

Postanowiłam, że zrobię sobie listę rzeczy, które chciałabym zrobić w wakacje, najlepiej jutro, i podzielę się nią z Wami. Chętnie też poczytam Wasze wakacyjne plany, czy to dotyczące książek, czy filmów, czy jeszcze innych rzeczy.

W tym tygodniu spodziewajcie się nowej niespodzianki!
"Założyć bibliotekę to jak stworzyć życie."
Carlos María Domínguez 

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz