niedziela, 14 czerwca 2015

Najbliższe premiery ksiązkowe

Co sądzicie o videoblogach książkowych?
Pytam się Was o to, ponieważ zastanawiam się nad rozpoczęciem swojej działalności w tym kierunku. W następnym tygodniu planuję ankietę na ten temat. Mam nadzieję, że pomożecie mi podjąć decyzję.
A teraz z innej beczki. Czy wiecie ile jest ważnych premier książkowych w najbliższych miesiącach?
Oto lista najważniejszych (dla mnie) z nich:
  • 15 czerwca - Niezłomni - C. J. Daugherty, Delirium: Opowiadania - Lauren Oliver
  • 17 czerwca - Wyzwolona - P. C. Cast, Kristin Cast
  • 1 lipca - Origin - Jennifer L. Armentrout
  • 27 lipca - Fangirl - Rainbow Rowell
  • sierpień - Drżenie - Jus Accardo
  • 26 czerwca - Całodobowa księgarnia pana Penumbry - Robin Sloan
  • 1 lipca - Ten jeden dzień - Gayle Forman
Clary
Jace
Skoro dzisiejszy post wyszedł już o planach to powiem Wam, że w styczniu 2016 roku ma być początek emisji serialu "Shadowhunters"! Po klęsce filmu "Dary Anioła: Miasto Kości" seria Cassandry Clare dostała jeszcze jedną szansę, tym razem jako serial. Emitowany będzie przez stację ABC family. Nowi odtwórcy bohaterów to:
Alec



Hodge



Jocelyn


Luke
Magnus 
Simon & Isabelle


Valentine
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo podekscytowana na myśl o tym serialu. A trzeba jeszcze tyle czekać :(
Jeszcze jedna rzecz. W zeszły piątek do polskich kin wszedł film "Najdłuższa podróż", który jest ekranizacją książki Nicholosa Sparks'a o tym samym tytule. Książki jeszcze nie przeczytałam, ale gdy tylko dorwę ją w swoje ręce, to to zrobię, a później obejrzę film.
A Wy już go widzieliście?
"Człowiek bierze do ręki rozdane karty, ogląda je, nie dostanie nowych. Może jedynie grać najlepiej, jak umie, tymi, które mu przypadły. I marzyć o tych, które mogły się trafić."

Do usłyszenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz