środa, 17 czerwca 2015

Środa z muzyką numer 3

Przez moją gapowatość przegapiłam termin "Środy z muzyką", która powinna być w zeszłym tygodniu. Niestety, nie wyszło, ale przygotowałam ją dla Was na dzisiaj.
Muzyka towarzyszy nam na każdym kroku. Czy to w radiu, czy w telewizji, czy na zakupach. Dosłownie nas otacza. Jednak nie zawsze jest to muzyka odpowiednia dla nas. Czasami są to piosenki "przejedzone" lub po prostu bez sensu.
Dlatego najlepiej mieć przy sobie swoją playlistę na telefonie czy innym urządzeniu, aby móc ją zabrać wszędzie. Dzięki temu, już nigdy więcej nie będziecie musieli słuchać w kółko tych samych piosenek.
Ja osobiście korzystam z iPod'a, którego dostałam kilka lat temu od wujka. Przez jakiś czas leżał zapomniany na półce, ale gdy zaczęłam korzystać z komunikacji miejskiej, przeprosiłam się z nim. Od tego czasu mam go prawie zawsze przy sobie. Jest już może trochę stary, ale nie wymieniłabym go na nic innego. Przede wszystkim z powodu baterii, która potrafi wytrzymać przez ponad 24 godziny słuchania. I mówię tu o ciągłym używaniu. Na dodatek, mam zapisanych ponad 150 utworów, a zajmują one ledwie połowę miejsca.
Nie chcę, żeby to zabrzmiało jak reklama, ale MP3 to naprawdę świetny wynalazek!
A teraz już lista nowych piosenek (mam teraz fazę na angielskie piosenki, więc wszystkie są w tym języku):


  1. "Dirty little secret" - The All-American Rejects
  2. "I put a spell on you" - Annie Lenox
  3. "Atlas" - Coldplay
  4. "I see fire" - Ed Sheeran
  5. "Beating heart" - Ellie Goulding
  6. "On the top of the world" - Imagine Dragons
  7. "Heart on fire" - Jonathan Clay & Scott Thomas
  8. "Scotland" - The Lumineers
  9. "Everything has changed"- Taylor Swift ft. Ed Sheeran
  10. "I won't let you go" - Snow Patrol
Tym razem piosenki bez mojego komentarza. Najlepsze z najlepszych. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

A tak w ogóle to chciałabym się pochwalić. Przeczytałam dzisiaj przed południem ebook "Szukając Kopciuszka" Colleen Hoover. Ten krótki dodatek zwalił mnie z nóg. Jest świetny!
"Jedyny przyzwoity obyczaj, którego należy bronić stanowczo, to obyczaj czytania, podczas gdy reszta jest kwestią sumienia każdego z osobna." 
Carlos Ruiz Zafón

Do usłyszenia!

P.S. Możecie się spodziewać nowej recenzji już jutro! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz