sobota, 4 lipca 2015

Zbitek luźnych myśli

Jutro czeka mnie 10-godzinna podróż, więc postanowiłam, że muszę wykorzystać produktywnie ten czas. Dlatego ściągnęłam kilka rozdziałów książek, które teraz czytam w formie audiobooka. To tak na początek, żeby sprawdzić, czy ten sposób na książki będzie mi odpowiadał.
Gdy tylko wyrobię sobie opinię na temat audiobooków, to zrobię porównanie 3 sposobów na przeczytanie książki i opowiem Wam o wszystkich pozytywach i negatywach każdego z nich.
Muszę Wam też powiedzieć, że wczoraj robiłam małą segregację na moich półkach z książkami i...brakuje mi wolnego miejsca! Nie mam pojęcia co teraz począć. Nie mam miejsca w pokoju na nowe półki, a te które mam, są zapełnione, w większości książkami, ale kilka potrzebuję przecież na inne rzeczy. Może Wy macie jakiś sposób na niesforne książki?
Postanowiłam także, że jutrzejszy dzień będzie moim dniem z muzyką. Wrzuciłam niedawno wiele nowych piosenek na mojego iPod'a i już nie mogę się doczekać, żeby ich posłuchać.
Wiecie? Dzisiaj, gdy się pakowałam zauważyłam jedną rzecz. Mianowicie, mam sporo książek i jestem fanką wielu z nich, a także pokaźnej ilości filmów i seriali, ale wcale tego nie widać po moich rzeczach czy wystroju pokoju. Od teraz, gdy będę widziała coś ładnego związanego z moimi fanklubami, nie będę się wahać. Będę kupować. A co do wystroju pokoju to mam już pewien pomysł, ale wcielenie go w życie zajmie trochę czasu. Nie mam, jednak, zamiaru rezygnować.

Chcę się też pochwalić. Wczoraj lub przedwczoraj skończyłam czytać 5 tom serii "Kroniki Krwi" - "Srebrzyste Cienie". To już przedostatni tom tej serii i to widać. Akcja jest jeszcze szybsza niż w poprzednich częściach, fabuła bardziej rozbudowana, niesamowite i niespodziewane zwroty akcji zaskakują nas wtedy, gdy się tego najmniej spodziewamy, a bohaterowie są jeszcze ciekawszymi i bardziej charyzmatycznymi postaciami. Wszystko jest po prostu genialne!
Po przeczytaniu tej książki, nie byłam w stanie sięgnąć po coś innego. Najwyraźniej kac książkowy się w końcu o mnie upomniał, ale nie martwcie się. Zrobię wszystko, żeby z niego wyjść i będę pisała recenzję za recenzją!

"Umysł potrzebuje zaś książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia."
George R. R. Martin 
Do usłyszenia!

 P.S. Przepraszam, że dzisiejszy post jest taki pogmatwany, ale jestem już śpiąca i podekscytowana wyjazdem, więc zbyt wiele myśli przelatuje przez moją głową i nie zawsze mogę za nimi nadążyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz