wtorek, 18 sierpnia 2015

Ppnpt, czyli prosty przepis na pyszną tartę

Już od bardzo dawna nie napotkałam prostego przepisu, którym chciałabym się z Wami podzielić. Jednak ostatnio piekłam razem z mamą szybką tartę z malinami, która jest przepyszna i stwierdziłam, że muszę się nią podzielić z Wami.
Można ją, tak naprawdę, zrobić z każdym rodzajem owoców, jaki tylko lubicie.
W tym poście nie znajdziecie zdjęcia tego ciasta, gdyż znika ono u mnie w domu w przeciągu kilku godzin i nie wyrobiłam się ze zrobieniem zdjęcia.


Tarta z owocami

Ciasto:

  • Składniki:
  1. 20 dag margaryny
  2. 2 jajka
  3. 1 łyżka wody
  4. 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  5. szczypta soli
  6. 2 szklanki mąki (zazwyczaj potrzeba dodać jej trochę więcej)
  • Przygotowanie:
  1. Wymieszać mąkę z margaryną, proszkiem do pieczenia i solą.
  2. Oddzielnie wymieszać jajka z wodą.
  3. Całość wymieszać, szybko zagnieść.
  4. Formę wysmarować masłem i bułką tartą.
  5. Wyłożyć formę ciastem i ponakłuwać je gęsto widelcem.
  6. Piec 10 minut w temperaturze 180 stopni.
Śmietanka:

  • Składniki:
  1. 2 jajka
  2. 1 szklanka śmietany 18%
  3. 1 szklanka cukru
  4. owoce
  • Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki wymieszać.
  2. Po 10 minutach pieczenia ciasta, wyłożyć formę owocami.
  3. Zalać śmietanką i piec przez około 30 minut w temperaturze 180 stopni.
  4. Pozostawić do ostygnięcia.
Smacznego!


"Książki muszą być ciężkie, bo w nich jest cały świat."
Cornelia Funke 

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz