poniedziałek, 20 lutego 2017

Świąteczno-Urodzinowy Book Haul

Witajcie!


Przez ostatni tydzień siedziałam chora w domu. Nie czułam się najlepiej, a co za tym idzie, nie miałam ani siły, ani chęci do pisania. Jednak, koniec z okresem bezczynności. Od dzisiaj biorę się do roboty!

Jako rozgrzewkę po ponad tygodniowej przerwie od pisania, postanowiłam podzielić się z Wami książkami, które przybyły do mnie w ciągu ostatnich 3. miesięcy.

Nie przeczę, miałam nadzieję, że tym razem będzie ich mniej, ale najpierw święta, a potem moja osiemnastka w najmniejszym stopniu nie ułatwiły mi sprawy. Na pocieszenia dla samej siebie mogę dodać, że większości z tych książek nie kupiłam, a otrzymałam, więc nie jest tak źle.

Bierzmy się, więc do dzieła!


Na początek, tytuły należące do serii, której oglądanie w każdym book haulu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, musiało Was zmęczyć 😁

  • "Królowa zdrajców t. I" - Trudi Canavan
  • "Królowa zdrajców t. II" - Trudi Canavan
  • "Kapłanka w bieli t. I" - Trudi Canavan
  • "Kapłanka w bieli t. II" - Trudi Canavan


Książkowych prezentów na Mikołajki i pod choinkę nie było dużo, ale i takie się znalazły.


  • "Harry Potter i Komnata Tajemnic wyd. ilustrowane" - J.K. Rowling - to prezent od moich rodziców

Natomiast:
  • Hygge. Klucz do szczęścia" - Meik Wiking
  • "Powrót na Wyspę Potępionych" - Melissa de la Cruz
  • "Saga Ognia i Wody: Mroczny Przypływ" - Jennifer Donnelly
to prezenty od reszty rodziny. Co prawda, dwa ostatnie tytuły to kolejne tomy serii, których poprzednich części jeszcze nie posiadam, ale zawsze to jakaś motywacja, żeby je dokupić i szybciej się za nie zabrać.


A to są prezenty, które otrzymałam już na urodziny:
  • "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Komnata Tajemnic" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Więzień Azkabanu" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Czara Ognia" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Zakon Feniksa" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Książę Półkrwi" - J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Insygnia Śmierci" - J.K. Rowling
  • "Piąta pora roku" - Nora K. Jemisin
  • "Opowieść o dwóch miastach" - Charles Dickens

Ten box to długo wyczekiwany prezent od mich wspaniałych rodziców, a pozostałe powieści przykuły moją uwagę już jakiś czas temu, więc cieszę się, że mam teraz możliwość ich przeczytania.


Na koniec zostaje jeszcze książka, którą kupiłam niedawno. I jest nią:


  • "Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas
Tak, jak Wam obiecałam, dzień po premierze tego tytułu wybrałam się do księgarni i nabyłam tą powieść, a w ciągu dwóch następnych dni zdążyłam ją przeczytać. Co do recenzji, to będziecie musieli jeszcze trochę poczekać, ponieważ wciąż nie uporządkowałam myśli po lekturze.


I to już wszystko na dzisiaj.

Mam nadzieję, że dzisiejszy, trochę krótszy, wpis się Wam spodobał.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie Wy książki nabyliście w ostatnim czasie i z jakiej jesteście najbardziej dumni. W moim przypadku jest to na pewno box "Harrego" 😄


Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz